Od blisko 20 lat produkujemy i dostarczmy na rynki europy zachodniej i krajowy najnowocześniejsze przyczepy rolnicze
Typoszereg PWT/TWT to nowoczesne przyczepy rolnicze dwuosiowe trzystronnego wywrotu.

 

TYP J.MIARY PWT11 PWT14 PWT16 PWT18 TWT16 TWT18
Max ładowność kg 8.050 10.400 12.100 13.900 13.350 15.200
Masa własna kg 2.950 3.600 3.900 4.100 4.650 4.800
Dopuszczalna masa całkowita (DMC) kg 11.000 14.000 16.000 18.000 18.000 20.000
Długość całkowita z dyszlem mm 6.690 6.690 7.220 7.220 7.220 7.220
Szerokość całkowita mm 2.420 2.420 2.550 2.550 2.550 2.550
Ściany stalowe: wysokość mm 500 600 600 800 600 800
Nadstawki stalowe ścian: wysokość mm 500 600 600 600 600 600
Wymiary wewnętrzne skrzyni
ładunkowej
Długość
Szerokość
Wysokość


mm
mm
mm


4.630
2.300
1.040


4.630
2.300
1.240


5.160
2.430
1.240


5.160
2.430
1.440


5.160
2.430
1.240


5.160
2.430
1.440
Kubatura skrzyni ładunkowej m3 11 13 16 18 16 18
Wysokość podłogi od podłoża mm 1.150 1.370 1.380 1.380 1.530 1.530
Kąt wywrotu na boki / do tyłu o 45 / 55 45 / 55 45 / 55 45 / 55 45 / 55 45 / 55
Rozstaw kół mm 1.900 1.900 2.000 2.000 2.000 2.000
Rozstaw osi mm 3.270 3.270 3.720 3.720 1.450 1.450
Koła - ogumienie   19,0
45-17
385/65R
22,5
385/65R
22,5
385/65R 22,5
550/60R 22,5
385/65R 22,5
550/60R 22,5
385/65R 22,5
550/60R 22,5
Prędkość dopuszczalna km/h 25 lub 40 40 40 40 40 40

 

Rama podwozia i rama górna ze stabilnych profili giętych, z podłogą stalową, stal o wysokiej wytrzymałości.
Ściany i nadstawki - wysoka szczelność nawet przy transporcie zbóż, nasion rzepaku i mat. sypkich. Wykonane z blachy profilowanej firmy Bowa, wychylne podczas wywrotu na boki i do tyłu. Nadstawki połączone ze ścianami łącznikiem. Centralne zamykanie.
Zsyp środkowy tylny uruchamiany dźwignią.
Wywrót - trzystronny, z 1 siłownikiem 4-stopniowym przystosowanym do hydrauliki ciągnika, z zaworem ograniczenia skoku.
Instalacja hamulcowa - dwuprzewodowe hamulce pneumatyczne. Hamulec postojowy ręczny.
Instalacja elektryczna - wg wymogów Kodeksu Drogowego na drogach publicznych, w tym oświetlenie, stop, kierunkowskazy, napięcie 12V.
 

Wyposażenie opcjonalne:
- prędkość dopuszczalna ze specjalnymi osiami 60 km/h
- hydrauliczne lub pneumatyczne otwieranie ścian oraz "portal"
- różne wersje podziału ścian
- zsypy boczne i dodatkowe tylne
- rolowana plandeka ze stelażem i pomostem do jej obsługi
- zaczep tylny automatyczny

Informujemy P.T. Klientów, że na życzenie realizujemy zamówienia zgodnie z wymogami i wykonujemy również inne wyroby wg indywidualnych zamówień. 

 

 

ZALETY I DODATKOWE FUNKCJE PRZYCZEP PWT/TWT
W PORÓWNANIU Z PRZYCZEPAMI INNYCH PRODUCENTÓW

 

1.  Duża wytrzymałość konstrukcji ze względu na zastosowanie szwedzkiej stali Domex o podwyższonej wytrzymałości.
2.  Zapewniają wyższą ładowność ze względu na niższą masę własną.
3.  Uszczelnienie burt profilem aluminiowym z wymienną uszczelką gumową zapewnia 100% szczelność na rzepak. Rozwiązanie chronione jest w Urzędzie Patentowym.
4.  Nawet przy pionowym podziale ściany wewnątrz są równe, bez występów, co chroni płody rolne przed uszkadzaniem.
5.  Duży rozstaw osi.
6.  Mała wysokość powierzchni podłogi od podłoża.
7.  Wymiar paletowy skrzyni ładunkowej.
8.  Dwuobwodowa instalacja hamulcowa firmy Haldex z ALB czyli regulacją siły hamowania w zależności od obciążenia przyczepy oraz szereg podzespołów renomowanych firm zachodnioeuropejskich (obrotnice, zaczepy, siłowniki wywrotu, koła).
9.  Instalacja elektryczna z dwoma przewodami masowymi, w przypadku przerwania jednego, oświetlenie funkcjonuje dalej prawidłowo.
10.  Konstrukcja ramy górnej zapewnia szybki montaż zsypów bocznych.
11.  Ściany (burty) wykonywane w przyrządach stąd pełna zamienność pozwalająca na wymianę w przypadku uszkodzeń.
12.  Podest wyposażony w kratę ocynkowaną ogniowo.
13.  Wszelkie połączenia obrotowe i suwliwe wyposażone w smarowniczki.
14.  Dyszel typu Y co zmniejsza promień skrętu.
15.  Uszczelnienie elastyczną masą poliuretanową wszelkich elementów konstrukcji w celu zapobieżenia korozji.
16.  Pokrycie lakiernicze farbami poliuretanowymi dwuskładnikowymi 2K nakładanymi na powierzchnie przygotowane uprzednio metodą obróbki strumieniowo - ściernej (śrutowanie).
17.  Możliwość wielu wersji wyposażeń w tym innego szerszego ogumienia oraz innych zróżnicowanych podziałów ścian (burt) w tym wersja portalowa, co pozwala na optymalną konfigurację przyczep odpowiednio do potrzeb i życzeń klienta.